Jom Shopping Barang Baby Murah kat Sini (click gambar untuk ke website)

Thursday 30 May 2013

Berpantang Selepas Bersalin

Assalamualaikum..

Aiii cik b, belom bersalin lagi dah cakap pasal pantang dah cik b?? Hehe.. Actually b sangat-sangat tak sabar nak bersalin. Even orang cakap sangat-sangat sakit InsyaAllah Allah itu Maha Besar. Setiap ujian yang diberikan itu dengan kesanggupannya. Allah ciptakan wanita begitu kuat untuk mengahdapi kesakitan ketika bersalin. Itulah kekuasaan Allah S.W.T.. selain dari tak sabar nak tengok muka baby kami, antara sebab lain yang buat b excited nak berpantang adalah sebab nak dapatkan kembali bentuk badan macam anak dara dulu. Eh silap, masa awal kahwin. Hee.. sebab masa anak dara b agak tembam, sebulan dua kahwin pun berisi lagi tapi lepas b keguguran anak pertama dulu dan jumpa satu produk yang sangat bestttttt so b dapat berat badan dan body shape yang macam anak dara. Even paha b pun turut shapping. Happy makkk.... hehe

Ok, entry kalini b tak nak cerita panjang sangat pasal produk sebab b just nak tunjuk apa produk yang b bakal gunakan ketika berpantang nanti. 

HERBALIFE
ini adalah produk nutrisi yang paling best dan selamat digunakan. Yang paling buat b yakin ia adalah bukan dadah atau campuran ubat ubatan. Ia terhasil dari lebih 55 zat dan vitamin yang di campur sekali dan sangat-sangat bagus untuk pengurusan badan. Yang ni b akan jadikan inner nutrition utama semasa berpantang nanti. Boleh ke minum herbalife time pantang? Boleh kak oiii.... dah ramai yang guna, berjaya dan terbukti. Even b sendiri pun pengguna herbalife. Sebelum mengandung dan mengandung pun memang minum. Best, berkhasiat dan mudah. Untuk produk review b akan cerita next time but for more info u all leh baca entry senior b tentang pengambilan produk herbalife semasa mengandung n berpantang. So ape lagi? nak kembali shape body lepas berpantang? gunalah herbalife. 


SET BERSALIN NONA ROGUY
rata-rata testimoni yang b baca tentang set bersalin dan berpantang, ini adalah antara yang mendapat sambutan baik. b sendiri tak tahu kenapa boleh tertarik, mungkin juga kerana penggunaanya yang dah terbukti dan period of time dalam dunia herba untuk ibu bersalin. Harga dalam linkungan RM290.. so far, b rasa berpatutan. kalau ada sesiapa yang ada pengalaman pernah guna set bersalin ni boleh la share dengan b ye. 

LOSYEN MUSTAJAB
ok, yang ni pula untuk kegunaan luar. so far, b sangat suka losyen ni sebab ada pelbagai pilihan dan sangat bagus untu hilangkan lenguh-lenguh badan. time preggy ni pun b guna jugak. 

If korang ada apa-apa info yang best untuk dikongsi sudi-sudilah ye share dengan b. now still tengah mencari-cari apa yang terbaik untuk digunakan ketika mengandung dan bersalin. Wassalam..

No comments:

Post a Comment