Jom Shopping Barang Baby Murah kat Sini (click gambar untuk ke website)

Friday 10 May 2013

Coretan Pertama

Assalamualaikum..

Kenapa aku create blog ni?

  • Blog ni adalah coretan diari yang tak berapa nak diari, yang aku rasa nak menulis dan bercerita. 
  • Idea blog ni hubby aku yang bagi idea sebab dia cakap bila ada baby nanti nak create satu blog untuk anak kami and letak gambar banyak-banyak. Okeh, so sebagai permulaan mama b dulu yang berceloteh. 
  • Aku minat menulis. Dulu pernah ada blog, pastu aku da delete da blog tu sebab silap setting. Alkisah nak buat cantik2 mulanya pastu silap edit HTML terus rosak habis. 
  • Aku ada satu lagi blog... blog tu untuk business. Aku tengok hubby aku pun cam minat menulis bila ada blog, so maybe dia akan terus menulis. Aku suka tengok dia excited nak post something kat blog. Terutamannya pasal anak kami nanti. hehehehe..
Ok, cukup sudah. Ni intro je sebab aku nak start mendecorate n mendesign blog aku nih. So pasni ada info yang berfaedah and cerita ceritun akan aku post kat sini terutamanya tentang kehamilan aku. Alhamdulillah...




No comments:

Post a Comment